آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

تاتییییییی نباتییییییی

1390/11/22 12:39
نویسنده : مامان بهار
270 بازدید
اشتراک گذاری

قوربون اون تاتی کردنت برم من

بالاخره پسملی من روز ١٧ بهمن اولین قدمش رو برداشت و کلی همه رو ذوق زده کرد. حالا بعد از اولین قدم  یه چند روزی هست که داری سعی میکنی قدم های بیشتری برداری وقتی من و بابایی تشویقت میکنیم و برات دست میزنیم دوتا دستت رو سیخ میگیری بالا سرت که به ما اطمینان بدی دستت رو به جایی نگرفتی و خودت تنهایی راه میری و کلی برات هیجان انگیزه.

هنوز موفق نشدم یه عکس خوشمل از راه رفتنت بگیرم ولی هر وقت گرفتم حتما اینجا میزارمش.

پسرم امیدوارم همیشه رو به جلو قدم برداری و سرت و بالا بگیری.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ثمين
22 بهمن 90 12:51
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
خاطره مامان بردیا
23 بهمن 90 19:50
عزیزمممممممممممممم. آفرین به این گل پسر که کم کم داره یاد می گیره خودش راه بره


ایشاالله روزی بردیا گلی
خاطره مامان بردیا
23 بهمن 90 19:50
راستی من شما رو لینک کردم
مامی ستایش
23 بهمن 90 21:55
آفرین آرشا خان....ایشالا همیشه قدمهای بلند به سمت موفقیت و سعادت برداری و مامانی و بابایی رو خوشحالتر کنی...