آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

با تو دوباره

یه عالمه عکس از شیطونی هام

1391/5/22 13:46
نویسنده : مامان بهار
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ممنونم ازت که این روزها با تمام مشغله های من کنار میای ممنونم ازت که خودتو سرگرم میکنی تا من به کارهام برسم امیدوارم این چند ماه زود بگذره و دوباره منو تو کلی با هم بازی کنیم و شیطنت.

دیگه بیشتر کلمه ها رو میگی کلمه هایی که قبلا اشتباه میگفتی رو الان درست میگی سعی میکنی جمله بگی ولی جمله هات نه فعل دارن نه فاعل؛ وقتی بابا تهران نیست دلت براش تنگ میشه و بهونشو میگیری خلاصه کلی بزرگ شدی باورم نمیشه انقدر زود بزرگ شدی عاشق وقتی هستم که میای بهم میگی ماما جوووووون وای که دلم میخواد درسته قورتت بدم انقدر که شیرینی. وقتی چیزی از دست کسی میگیری یا چیزی به کسی میدی حتما میگی مممممسیییی (یعنی مرسی) وقتی وارد جایی میشی حتما سلام میکنی حتی اگر کسی اونجا نباشه.

این هم یه عالمه عکس از این غیبت طولانی

 

 

پس چرا اینها کنده نمیشن؟؟؟

1

بزار ببینم بابا چه جوری با اینها راه میره؟؟؟

2

آخجون چقدر به به

3

الان خیست میکنم

ا4

5

6

7

8

8

9

10

11

12

13

14

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخترک
23 مرداد 91 1:26
وااااااااای آرشاچه مامان خوشگل و جوونی داره
خعلی نازی بهار جون
ماشالا به آرشا و مامانششششششش


ممنون عزیزم چشماتون ناز میبینه
خاطره مامان بردیا
26 مرداد 91 20:30
به به چه عجب... مامان خوشجله کجا بودی؟ دلمون تنگ شده بود. هی سر می زدم و خبری نبود قربون این پسملی برم من. با عکساش کلی کیف کردم.


ممنون خاطره جون خیلی گرفتارم امیدوارم زودتر تموم شه