آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

با تو دوباره

خدایا شکرت , خدایا شکرت, خدایا هزارمرتبه شکرت که فقط یه کابوس بود

1391/6/12 13:29
نویسنده : مامان بهار
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از خواب پریدم سر تا پاتو غرق بوسه کردم انگار از بوسیدنت سیر نمیشدم چه صحنه های وحشتناکی تو خواب دیده بودم صورتم خیس اشک بود گلوم هم از بغض درد میکرد ولی خوشحال بودم که خواب بود خدایا من و با این خوابها نترسون طاقتشو ندارم میدونم یه باره دیگه امتحانم کنی تو خواب میمیرم.

1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهداد
1 بهمن 91 0:37
سلام آرشا خان . تولدت مبارک. ایشالا صد ساله بشی گل پسر. به ما هم سر بزنید. شاد و سلامت و خنون باشی همیشه .
نی نی قتو
25 اسفند 91 8:05
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
تبادل لينک
18 تیر 93 3:28
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------