آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

جشن تولد یک سالگی

1390/11/17 12:45
نویسنده : مامان بهار
3,477 بازدید
اشتراک گذاری

اولین جشن تولدت هم گذشت به من که خیلی خوش گذشت ولی خودت خسته شدی خیلی از مهمون ها بدقولی کردن و نیومدن  ولی در کل مهمونی خوبی بود عزیزم امیدوارم هزار ساله بشی و هر سال با خوشحالی شمع تولدت رو فوت کنی

عکس های تولد یک سالگی

عکس های تولد یک سالگی

عکس های تولد یک سالگی

کادو  مامان و بابایی

عکس های تولد یک سالگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیان
17 بهمن 90 13:29
سلام آرشا جون تولدت مبارک مامانی خسته نباشیییید
مامان یکتا
17 بهمن 90 15:01
ای جانم موش بخورت عزیزم تولدت مبارک راستی به مامانی هم بگو پیش ما بیاییه
خاطره مامان بردیا
17 بهمن 90 15:05
تولدت مبارک عزیزممممممممم. انشاء اله 120 ساله شی و همیشه شاد و خندون باشی.. لباست هم خیلی خوشگله و بهت میاد.
MAMAN NIMA
18 بهمن 90 11:53
وای عسلی تولدت مبارک باشه چقده ناز شدی مامانی باید واست اسپند دود کنه....
مامان پارساجون
23 بهمن 90 19:49
تولدت مبارک عزیزم.من شما رو لینک کردم چون خیلی دوست داشتم خوشحال میشم شما هم به ما سربزنید
مامی ستایش
23 بهمن 90 22:01
به به..تولد گل پسری مباااارکککک....ایشالا زیر سایه مامان بابای گلت صد ساله شی ....
بهار چه کار خوبی کردی برا آرشا وبلاگ درست کردی...


ممنون خاله جون تولد ستایش هم مبارک باشه
مامانی آرتین
1 بهمن 92 18:24
عزیزم آرشای نازنین خیلی خوشگلو نازی.من که عاشقت شدم.خوشحال میشم با هم دوست باشیم