آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

آرشا و نوروز 91

1391/1/27 11:34
نویسنده : مامان بهار
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

ما بعد از یه مسافرت طولانی برگشتیم

سال نو با کلی تاخیر مبارک

انقدر گفتنی دارم که نمیدونم از کجاش شروع کنم؟؟؟

ما ٢٩ اسفند طبق قرار هر ساله با باباجون اینها راهی بروجرد شدیم البته قرار بود ساعت ٣ صبح راه بیافتیم که تا تو ماشین هم رفتیم ولی دوباره برگشتیم بالا و لالا کردیم تا ساعت ١١ صبح و بعدش راه افتادیم تا کلی از مسیر رو که آرشا خان خواب تشریف داشتن ولی بعدش که برا ناهار وایسادیم بیدار شد و رفت تو ماشین بابایی و گلی اونجا شیطونی کرد کلی بوق زد و برف پاک کن و روشن کرد و خلاصه آتیش سوزوند این هم مدرکش نیشخند

ماشین باباجون

 بروجرد هم کلی بهش خوش گذشت

روز ٣ عید صبح زود راه افتادیم سمت اصفهان عمو شهرام و خاله مریم دوستای خوبه مامانی و بابایی منتظرمون بودن ١ روز هم پیش اونها بودیم و کلی بهمون خوش گذشت باهاشون رفتیم پل زمان خان کلی هوا سرد بود برا همین منو پیچوندن لای پتو که سردم نشه ولی من همش دست و پا میزدم که بیام بیرون و برم کنار آتیش ولی نزاشتن کهخنثی

پل زمان خان

بعد از اصفهان هم رفتیم شیراز مامان جون و خاله صبا و بقیه کلی منتظر ورود من بودن اونجا که دیگه خیلی خیلی بهم خوش گذشت آخه کلی با مبین و طناز بازی کردم و هرچی شیطونی بلد نبودم از اونها یاد گرفتم تازه خیلی هم پسر خوبی بودم تو عقد دایی بابک من از اول مهمونی خوابیدم تاااااااااا اخرش تا مامانی بتونی حسابی قر بده ههههههه

بقیش چون زیاده تو ادامه مطلب نیشخند

 

من و مامانی تو جاده شیراز

جاده شیراز

من و بابایی ست کردیم بریم عید دیدنی

من و بابایی

اولین عید دیدنی سال 91 خونه عمو سعید

عید دیدنی

من و مبین

آرشا و مبین

هههه

بعد از کلی خوش گذروندن تو شیراز 16 فروردین راه افتادیم دوباره سمت اصفهان اینبار پیش عمو حسین و خاله ژیلا دوستای خوب مامانی و بابایی اونجا هم 2 روز موندیم و کلی خوش گذشت رفتیم پل خواجو و من تمام مدتی که اونجا بودیم و خودم راه رفتیم خیلی خوش گذشت

پل خواجو

پل خواجو

پل خواجو

پل خواجو

پل خواجو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاطره مامان بردیا
27 فروردین 91 12:01
به به می بینم که حسابی خوش گذشته. قربون این پسملی خوش تیپ برم من عکسا خیلی ناز بود
مامان سونیا
27 فروردین 91 12:23
ای جونم چه عکسای قشنگی ماشاالله به این پسر ناز و خوشگل خدا نگهدارش باشه به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 13:19
سلام محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
j-b
30 فروردین 91 23:54
سلام عجیجم مگه من بیام ÷یشت تو که منو یادت رفته عیدتونم مبارک برا اونیکی وبت نتونستم نظر بزارم باز نشد ماشالله به این مسر خوشمل قبقبشو بخولم منزنده باشه عزیزممممممممممممم
مامان کیارش
5 اردیبهشت 91 0:20
چه مرد شده آرشا کوچولو...سال نو هم مبارک