آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

اولین قرار مردونه ...

1390/12/10 11:38
نویسنده : مامان بهار
379 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر من داشتم برا خودم همیچوری بازی میکردم که عموم بهم زنگ زد گفت حاظر شو بریم ددر. مامانی هم کلی منو خوش تیپم کرد و عمو اومد دنبالم و رفتیم. تازه چوبشورهامو هم با خودم بردم خلاصه منو عمو و دوستای عمو رفتیم به اولین قرار مردونه من، کلی خوش گذشت کلی دست تو چشم و دماغ دوستای عمو کردم تازه وقتی هم چوب شور میخوردم برا اینکه اونها هم دلشون نخواد دهن اونها هم میکردم خوشمزه

 عمویییییییی مرسی که منو بردی ددر و کلی بهم خوش گذشت باز هم ببرم ماچ

 

اینجا هم پشت در نشستم منتظر عمو تا بیاد منو ببره نیشخند

 اولین قرار مردونه

این هم که دستمه اسباب بازی جدیدمه از تو کابینت های آشپزخونه پیداش کردم انقده خوبه باهاش میرم شکار اسباب بازی های کوچولومنیشخند

اولین قرار مردونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاطره مامان بردیا
11 اسفند 90 16:04
به به چه تیپی هم زده بودی خاله جون کجا رفته بودین با عمو ؟ هان ؟


هههههههههه خاله جون عمو گفته نگم کجا رفتم تا باز هم ببرتم
سیما
12 اسفند 90 12:25
ماشالا خیلی شیرینه
ایشالا همیشه خوش باشین


مرسی
مامان مهشید
12 اسفند 90 17:19
همیشه به ددر و گردش همیشه بهت خوش بگذره


ممنون خاله مهشید