آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

آرشا هپلی

1390/12/3 16:08
نویسنده : مامان بهار
360 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتی میشه که من خودم دوست دارم غذا بخورم البته بیشتر کثیف کاری میکنم ها ولی به مامانی هم اجازه نمیدم دست به قاشق و بشقاب من بزنه تازه به جز قاشق خودم کفگیر تو قابلمه رو هم میخوام قاشق بزرگ هم میخوام یه چند تا هم کاسه و بشقاب اضافی میخوام آخه وقتی من غذا میخورم مامانی حوصلش سر میره من هی باید این کاسه بشقاب ها رو براش بندازم رو زمین تا اون دوباره برداره بده من باز من براش بندازم البته بلانصبت هاپوااااااااا فکر نکنید مامانم هاپوی منه نههههههههه مامانمه.

خلاصه که من کلی با این عذا های خوشمزه حال میکنم انقدر خوشمزه است که حیفم میاد تموم شه برا بعدنم تو پیرهنم قایم میکنم ولی نمیدونم چرا بعدن هرچی میگردم نیستن بعد وقتی مامانی پوشکم رو باز میکنه میبینم رفتن اونجا قایم شدنمتفکر

تازه دیگه پیشبند هم دوست ندارم به شخصیتم توهین میشه من دیگه برا خودم مممممممرد شدم 13 ماهمهمژه پیشبند مال اون نی نی کوشولوهاست که خودشون نمیتونن غذاشونو بخورن ماماناشون بهشون غذا میدن بعدشم تازه ماماناشونم بلد نیستن هی میریزن رو لباساشون وگرنه من که خودم بلدم

آرشا هپلی

آرشا هپلی

 

دیگه سیر شدم منو آزادم کنید

آرشا هپلی

اینجا هم من ببعی شدم برم دد

 

 آرشا ببی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه
3 اسفند 90 21:04
الهی ماشالله چه نازه این ارشا خان
سمیه
3 اسفند 90 21:04
من ارشا جونو لینک کردم
خاله صبا
5 اسفند 90 9:58
وااااااای نوش جونت /خاله بره قربونت/گوشت بشه به استخونت/
الهههههی من فدات بشم.اینقده دلم برات تنگ شدهههههههه که نگو.اخه کی میااااااااای


خاله صبا میام دیگه یه کوشولو دیگه صبر کن تا بیام گازت بگیرم
خاطره مامان بردیا
5 اسفند 90 13:39
قربونت برم که مرد شدی خودت غذات و می خوری آفرین گل پسر کلاه ببعی چه خوشگله

خاله جون کلاه ببعی قابلی نداره هاااااااا
خاطره مامان بردیا
6 اسفند 90 20:41
مرسی عزیزم کلاه تو سر کوچولوی تو خوشگله