آرشاآرشا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو دوباره

آرشا و قصه و نقاشی

1390/12/19 13:27
نویسنده : مامان بهار
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

آرشا هیچ رقمه با کتاب و قصه ارتباط برقرار نمیکرد یعنی تا من کتاب مبآوردم براش قصه بخونم یا شعر بخونم عصبی میشد و میخواست کتاب و پاره کنه بعد از کلی فکر یه راهی به ذهنم رسید یه دیوار بین اتاق آرشا اتاق خودمون رو اول تا جایی که قد آرشا میرسید روزنامه زدم روش هم یه مقوا سفید چسبوندم مداد رنگی ها و پاستل روغنی هامو آوردم و شروع کردم روی مقوا خط خطی کردن بعد دیدم آرشا توجهش جلب شد اسباب بازی هاشو ول کرد اومد سمت من همینجور که وایساده بود نگاه میکرد شروع کردم چشم چشم دوابرو رو خوندن و کشیدن آرشا  کلی ذوق کرد یه مداد هم دادم دست آرشا اون هم سعی کرد خط خطی کنه اول مدادو سر و ته میگرفت ولی بعدش یاد گرفت خلاصه که من همینجوری کلی شعر و قصه براش خوندم و نقاشی کشیدیم خیلی بهمون خوش گذشت انقدر که شد برنامه روزانمون.

نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

نقاشی

این هم نقاشی های مامان و آرشا

نقاشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
19 اسفند 90 10:45
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
خاطره مامان بردیا
20 اسفند 90 16:38
به به به چه ایده خوبی. آفرین به این مامانی باهوش بهار قشنگ نقاشی می کشیا
مامان ملينا
22 اسفند 90 12:09
آفرين به اين ايده خوبت بهرتين كارو كردي